Milliy muloqot xulqini shakllantirishda bolalarga xos o‘yin faoliyatining ahamiyati
Основное содержимое статьи
Аннотация
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda milliy muloqot xulqini
shakllantirish jarayonida o„yin faoliyatining psixologik-pedagogik asoslari ochib beriladi.
Milliy qadriyatlarni singdirish, ijtimoiy kompetensiyalarni shakllantirish, bolalarning
nutqiy va muloqot madaniyatini rivojlantirishda o„yinlarning ta‟siri ilmiy manbalar
asosida tahlil qilinadi. O„yin faoliyatining mazmuni, turi va metodik qo„llanilishi milliy
muloqot xulqining asosiy komponentlari bilan bog„lanib o„rganiladi. Tadqiqot
natijalariga ko„ra, an‟anaviy va innovatsion o„yinlar bolalarda o„zaro hurmat, ijtimoiy
hamkorlik, madaniy xulq me‟yorlarini egallashning samarali vositasi ekanligi aniqlanadi.
Информация о статье
Библиографические ссылки
I.Grosheva, M.Ismailova O‗yin orqali ta‘lim olish. Metodik qo‗llanma.
Toshkent: –2020.
L.S.Vigotskiy Psixologiya razvitiya rebenka. Moskva: –1996.
Q.Shodiyeva Nutq o‗stirish nazariyasi va metodikasi. Darslik. Toshkent: –2015.
D.R.Babayeva Maktabgacha ta‘lim metodikasi. Darslik. Toshkent: –2016.
G.Nazarova ―Milliy qadriyatlar asosida muloqot madaniyatini rivojlantirish‖.
Pedagogika jurnali, №4, –2020.
Д.Б.Элконин ―Психология игри‖. Москва: –1978.