BO‘LAJAK IJTIMOIY ISH XODIMLARIDA SANOGEN REFLEKSIYANI RIVOJLANTIRISH NATIJALARINING MATEMATIK-STATISTIK TAHLILI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Maqolada sanogen tafakkur muammosiga doir tadqiqot ishlari mazmuni yoritilgan hamda bo‘lajak ijtimoiy ish xodimlarida sanogen refleksiyani rivojlantirish muammosining dolzarbligi asoslangan. Shuningdek, bo‘lajak ijtimoiy ish xodimlarida sanogen va patogen refleksiya xususiyatlarining rivojlanganlik darajasini aniqlashga doir tajriba-sinov ishi mazmuni yoritilgan. Tadqiqot natijalarini matematik-statistik tahlil qilishda Styudent t-mezonidan foydalanilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Abduraxmonova Z.A. O‘smir yoshdagi o‘quvchilarda sanogen tafakkurni rivojlantirishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari: Psix. fan. bo‘y. falsafa dok. (PhD) diss. ...avtoref. – Toshkent, 2020. – 48 b.
Ataxanova S. Innovatsion ta’lim jarayonida tafakkur // Sog‘lom avlod uchun. – Toshkent, 2014. – №5/4. – B.5-9.
Hilman A. Yu. (2017) Psychological conditions for the formation of the sanogenic thinking of student youth: author’s abstract. dis. ... Candidate psychologial Sciences: 19.00.07, National University of Ostroh Academy, Ostroh, 20 p.
Maddi, S. Hardiness and Mental Health / S. Maddi, D. Khoshaba // Journal of Personality Assessment. 1994. – №2. – Vol. 63. – P.265-274.
Аршава І.Ф. Саногенегична парадигма у дослідженні особистості / Аршава І.Ф., Рєпіна О.Г. // Медична психологія, 2010. - №2. – С.16-21.
Афанасьев В.В., Сивов М.А. Математическая статистика в педагогике. – Ярослвавль, Из–во ЯГПУ, 2010. – С.41.
Гребенюк О.С., Гребенюк Т.Б. Основы педагогики индивидуальности. Учебное пособие. - Калининград 2000. - с.44
G‘oziyev E.G‘. Tafakkur psixologiyasi. Darslik. – T.: “Universitet”, 1998. - 76 b.
Морозюк С.Н. «Саногенная рефлексия как фактор оптимизации акцентуаций характера и повышения эффективности учебной деятельности» Док.дисс.автореф. – Москва, 2003. – с.40
Морозюк С.Н. Акцентуaци характера и саногенная рефлек¬сия. Монография. – М., 2013 – 243 с.
Орлов Ю.М. Обида. Вина. Монография. – М.: Слайдинг, 2011. – 96 с.
Орлов Ю.М. Оздоравливающее (саногенное) мышление / составитель А. В. Ребёнок. Серия: Управление поведением, кн.1. – Издание 2-е изд., исправленное. – М.: Слайдинг, 2006. – С.140
Осадько О.Ю. Саногенний потенціал особистості як психологічна основа біо-психо-соціального здоров’я людини / О.Ю.Осадько // «Особистість у сучасному світі» - К. ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2014. – C.64-68.
Практикум по развитию саногенного мышления / С.Н.Морозюк, Ю.В.Морозюк. – Москва: МПГУ: Прометей, 2013. – 120 с.
Россохин А.В. Личность в измененных состояниях сознания / Монография. – М.: Смысл, 2004. – 544 с.
Рубцова Л.В. Саногенное мышление: учебно-методический комплекс / Л.В. Рубцова. – Новосибирск: Изд. НГПУ, 2010. – 205 с.
Рудаков А.Л. «Саногенная рефлексия как фактор стрессо-устойчивости личности» Канд. дисс. автореф. – М.: МПГУ – 2009. – 24 с.
Харченко М.А. Теория статистического вывода. Учебное пособие для вузов. Издательско-полиграфический центр Воронежского государственного университета. – Воронеж, 2008. – 162 с.
Орлов Ю. М. Когнитивно-эмотивный тест (КЭТ). - М.: Импринт – Гольфстрим, 1999. – 42 с.