FARG'ONA METODIKA MAKTABI-ФЕРГАНСКАЯ МЕТОДИЧЕСКАЯ ШКОЛА -FERGANA METHODICAL SCHOOL ILMIY-NAZARIY, METODIK JURNALI

TALABALARDA SANOGEN REFLEKSIYANI RIVOJLANTIRISHNING AMALIY JIHATLARI

Main Article Content

Ismailov Murodulla Kaxramonovich

Abstract

Maqolada talabalarda sanogen refleksiyani rivojlantirish zururiyati, uning mazmuni va sog‘lom fikr yuritish shaxs refleksiv qobiliyati bilan bog‘liqligi asoslangan. Shuningdek, muallif tomonidan talabalarda sog‘lom fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishga xizmat qiluvchi refleksiv texnika mashqlarining mazmuni yoritilgan.

Article Details

How to Cite
Ismailov Murodulla Kaxramonovich. (2025). TALABALARDA SANOGEN REFLEKSIYANI RIVOJLANTIRISHNING AMALIY JIHATLARI. Fergana Methodical School, (2), 43–49. Retrieved from https://ferganamethod.uz/index.php/journal/article/view/2611
Section
Maqolalar

References

Орлов Ю.М. Оздоравливающее (саногенное) мышление / составител А. В. Ребёнок. Серия: Управление поведением, кн.1. — Издание 2-е изд., исправленное. – М.: Слайдинг, 2006. – 96 с.

Ismailov M.K. Empirical analysis of the development of sanogen thinking in student’s on the basis of a reflective approach // ACADEMICIA: AN INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL. – 2021. – T. 11. – №. 2. – S. 592-599.

Кулюткин Ю.Н., Бездухов В.П. Ценностные ориентиры и когнитивные структуры в деятелности учителя. – Самара: СамГПУ, 2002. – 400 с.

Степанов C.Ю. Психолого-педагогические и социокултурные факторы здоровесозидающего образования // Безопасная образователная среда в современной школе / Материалы научно-практической конференции. –

М.: МГПУ, 2016. – С.5-12.

Семенов И.Н. Рефлекцивная психология творчества: концепсии, экспериментатика, практика // Психология. Журнал Высшей школы экономики. – 2005. – Т. 2, № 4. – С. 65-73.

Ковалева Н.Б. Развитие и организация рефлекцивных методов в совместном решении творческих задач: Автореф. дис. канд. психол. наук. – М., 1994. – 21 с.

Кашлев С.С. Современные технологии педагогического процесса: Пособие для педагогов. – Мн.: Университетское, 2000. – 95 с.