BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA MATEMATIKA FANIGA QIZIQISHNI OSHIRISH UCHUN INNOVATSION DARS USULLARI
Main Article Content
Abstract
Mazkur maqola boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida matematika faniga bo‘lgan qiziqishni oshirish maqsadida innovatsion dars usullarini qo‘llashning ahamiyati va samaradorligini tahlil qilinib. O‘quvchilarning matematika faniga bo‘lgan qiziqishini kuchaytirish, ularning matematik fikrlash va muammolarni yechish ko‘nikmalarini rivojlantirish uchun zamonaviy pedagogik yondashuvlar, interaktiv o‘yinlar asosidagi metodlar, axborot texnologiyalaridan foydalanish kabi innovatsion usullarni bilan o‘quvchilarning matematika faniga bo‘lgan qiziqishini oshirishda va ularning boshlang‘ich sinflarda muvaffaqiyatli tatbiq etilishi masalalariga yoritilgan Shuningdek, o‘quvchilarning qiziqishini oshirishda STEAM yondashuvi, muammoli ta’lim va o‘zaro hamkorlik asosida tashkil etilgan topshiriqlar samaradorligi misollar bilan ko‘rsatiladi.
Article Details
References
G.Begimqulova, Matematika o‘qitish metodikasi. T:,O‘qituvchi, 2020.
Z.Yusupov, Boshlang‘ich ta’limda innovatsion yondashuvlar. S:, 2021.
N.Qayumova, STEAM ta’limi va matematika. T: Fan va Texnologiya, 2019.
T.V.Ivanova, Didaktik o‘yinlar orqali matematika o‘rgatish. M: Prosveshchenie, 2018.
A.T.Islomov, N.R.Usmanov, Matematika darslarida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti, 2020.
S.O‘rniyazov, Matematika darslarida problemali o‘qitish metodlari. T: Yangi nashr, 2021.
F.Xolmatov, Pedagogik innovatsiyalar va metodik yondashuvlar. T: O‘qituvchi nashriyoti, 2018.