YUQORI SINF O‘QUVCHILARIDA IJTIMOIY KOMPETENTLIKNI GENDER YONDASHUV ASOSIDA RIVOJLANTIRISH
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Annotatsiya
Ushbu maqolada gender yondashuv asosida o‘quvchilarni ijtimoiy kompetentligini rivojlantirishning ahamiyatili jihatlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, kompetentlik so‘zining mohiyati va ta’limdagi ahamiyati, ijtimoiy kompetentlik tushunchasi haqida so‘z boradi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Foydalaniladigan adabiyotlar
Mo‘minova Z. Gender ta’lim – samaradorlik omili sifatida // Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2021. – Maxsus son. – B. 212.
Musurmonova O. Oila ma’naviy-milliy g‘urur. – T: O‘qituvchi, 1999.
Narbaeva T.K. Ayollarning ijtimoiy-siyosiy va iqtisodiy faolligini oshirish gender tenglikni ta’minlash omili. // Falsafa va huquq. T., 2019. – 1. (№13). – B. 5-9.
Narbaeva T.K. Mamlakatimizda ta’lim va tarbiyani rivojlantirishda xotin-qizlarning o‘rni. // Berdaq nomidagi Qoraqalpoq davlat universitetining axborotnomasi. – Nukus, 2018. – №4. – B. 37-39.
Берн Ш. Гендерная психология. 2-е межд. изд., – СПб.: Нева, 2001. – 318с.