FARG'ONA METODIKA MAKTABI-ФЕРГАНСКАЯ МЕТОДИЧЕСКАЯ ШКОЛА -FERGANA METHODICAL SCHOOL ILMIY-NAZARIY, METODIK JURNALI

Talabalar ijtimoiy faollik indeksini rivojlantirishda tyutorlik faoliyatining o‘rni va ahamiyati

Основное содержимое статьи

Xamrakulov Jasurbek Muxammadjon o‘g‘li

Аннотация

Ushbu maqolada talabalar ijtimoiy faollik indeksini rivojlantirishda tyutorlik faoliyatining o‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. Talabalar jamiyatdagi ijtimoiy mas’uliyatni oshirish, liderlik va jamoaviy ish ko‘nikmalarini shakllantirish uchun tyutorlarning individual yondashuvi va qo‘llab-quvvatlashi muhim vosita ekanligi ko‘rsatildi. Tyutorlik tizimi talabalarning shaxsiy va ijtimoiy rivojlanishiga, motivatsiyasini oshirishga hamda ijtimoiy faoliyatda faol ishtirok etishiga ijobiy ta’sir ko‘rsatadi. Maqolada tyutorlik faoliyatining samaradorligini oshirish yo‘llari va uning talabalar faolligini mustahkamlashdagi roli batafsil tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari ta’lim muassasalarida tyutorlik tizimini yanada takomillashtirish va talabalar ijtimoiy faolligini rag‘batlantirish uchun amaliy tavsiyalar beradi.

Информация о статье

Как цитировать
Xamrakulov Jasurbek Muxammadjon o‘g‘li. (2025). Talabalar ijtimoiy faollik indeksini rivojlantirishda tyutorlik faoliyatining o‘rni va ahamiyati. Ферганская методическая школа, (3), 97–101. извлечено от https://ferganamethod.uz/index.php/journal/article/view/2780
Раздел
Maqolalar

Библиографические ссылки

A.Bandura Social Foundations of Thought and Action: A Social Cognitive Theory. Prentice-Hall.

U.Bronfenbrenner The Ecology of Human Development: Experiments by Nature and Design. Harvard University Press.

V.A.Kuznetsov S.M.Ivanov, Role of Tutoring in Students’ Social and Personal Development. Journal of Educational Research, 45(3), 123-134.

R.Peterson Models and Methods of Effective Tutoring in Higher Education. Educational Studies, 56(2), 89-102.

T.Mirzaev Tyutorlik tizimi va talabalar ijtimoiy faolligi: O‘zbekiston tajribasi. Toshkent: O‘qituvchi nashriyoti.

N.Saidova Talabalar ijtimoiy faolligini oshirishda tyutorlik faoliyatining ahamiyati. Pedagogika va psixologiya jurnal, 12(1), 45-52.