FARG'ONA METODIKA MAKTABI-ФЕРГАНСКАЯ МЕТОДИЧЕСКАЯ ШКОЛА -FERGANA METHODICAL SCHOOL ILMIY-NAZARIY, METODIK JURNALI

Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy mahoratini shakllantirish omillari

Основное содержимое статьи

Latipov Bobosodiq Boboyevich

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy mahoratini shakllantirishga ta’sir etuvchi omillar har tomonlama tahlil qilingan. Xususan, pedagogik bilim, amaliy tajriba, zamonaviy ta’lim texnologiyalaridan samarali foydalanish ko‘nikmalari, texnologik savodxonlik, ijodkorlik, kommunikativ madaniyat hamda shaxsiy fazilatlarning bu jarayondagi o‘rni chuqur o‘rganilgan. Tadqiqot nazariy va empirik usullar uyg‘unligida olib borilib, o‘qituvchining kasbiy kompetentligini rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodik yondashuvlar asoslab berilgan. Maqolada olingan asosiy natijalar tahliliy muhokama, ilmiy dalillar va xulosalar orqali yoritilgan bo‘lib, ular boshlang‘ich ta’lim tizimida pedagog kadrlar tayyorlash jarayonini takomillashtirishga yo‘naltirilgan.

Информация о статье

Как цитировать
Latipov Bobosodiq Boboyevich. (2025). Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy mahoratini shakllantirish omillari. Ферганская методическая школа, (3), 30–36. извлечено от https://ferganamethod.uz/index.php/journal/article/view/2765
Раздел
Maqolalar

Библиографические ссылки

J.S.Bruner, Ta'lim jarayonini kashf etish /J.Bruner. – T.: O‘qituvchi, 1996. –

b.

European Commission. Key Competences for Lifelong Learning. – Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2018. – 20 p.

D.Jalolova, Rivojlanayotgan o‘qituvchi: kasbiy o‘sishning yangi yo‘nalishlari, Pedagogik ta’lim. – 2020. – №2. – B. 41–45.

G.Karimova, Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining AKT kompetensiyasini shakllantirish, Zamonaviy ta’lim. – 2021. – №3. – B. 33–36.

M.Rasulov, Interfaol metodlar orqali boshlang‘ich sinf o‘quvchilari faolligini oshirish yo‘llari, Ilmiy izlanishlar. – 2020. – №1(15). – B. 25–28.

Sh.Sharipova, O‘qituvchi shaxsining kasbiy shakllanishida psixologik omillar, O‘zbek pedagogik jurnali. – 2018. – №4. – B. 17–22.

Q.To‘xtaboyev O‘qituvchilarning reflektiv faoliyatini rivojlantirish – kasbiy mahorat garovi // Pedagogik innovatsiyalar. – 2019. №1., – B. 11–15.

UNESCO. Teacher Policy Development Guide. – Paris: UNESCO Publishing, 2015. – 72 p.

L.Vygotsky Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes / L. Vygotsky. – Cambridge: Harvard University Press, 1978. – 159 p.

H.Yo‘ldoshev Boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining kasbiy mahoratini shakllantirishda metodik yondashuvlar // Pedagogik mahorat. – 2020. – №2. – B. 5–9.