Raqamlashtirish sharoitida talabalarning huquqiy madaniyatini rivojlantirish usullari
Основное содержимое статьи
Аннотация
Muallif tomonidan mazkur maqolada raqamlashtirish sharoitida
talabalarning huquqiy madaniyatini rivojlantirish usullari tizimli tarzda tahlil qilinadi.
Zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining ta’lim jarayoniga keng joriy
etilishi huquqiy ongni oshirishda yangi pedagogik imkoniyatlarni yaratmoqda. Tadqiqotda
raqamli platformalar, interaktiv metodlar hamda onlayn ta’lim resurslari orqali huquqiy
madaniyatni shakllantirish samaradorligi ko‘rib chiqiladi. Bundan tashqari, yuzma-yuz va
masofaviy ta’lim shakllarining uyg‘unligi huquqiy bilimlarning chuqur va mustahkam
egallanishiga ta’sir etuvchi omil sifatida e’tirof etildi. Maqolada zamonaviy texnologiyalar
bilan pedagogik yondashuvlarni integratsiyalash va psixologik omillarni hisobga olish
zarurligi ta’kidlanib, huquqiy madaniyatni rivojlantirishda innovatsion usullarning
ahamiyati yoritiladi. Tadqiqot natijalari ta’lim sohasida raqamlashtirish jarayonlarini
samarali tashkil etish hamda yosh avlodni huquqiy bilim va qadriyatlar bilan boyitishda
amaliy ahamiyatga ega.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Abdullayev O. Raqamli ta’lim texnologiyalari va pedagogik yondashuvlar. –
Toshkent: O‘zMU, 2019. – B.240.
Islomov M. Huquqiy madaniyat va zamonaviy ta’lim. – Samarqand: SamDU
nashriyoti, 2020. – B.180.
Karimova N. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining ta’limdagi roli. –
Toshkent: Ilm yo‘li, 2018. – B.210.
Smith J., Brown L. Digital Pedagogy and Legal Education. New York: Academic
Press, 2018. P.320.
Baturin A., Ivanova N. Interactive Methods in Legal Culture Formation. Moscow:
Higher School of Economics Publishing, 2019. P.275.
Jo‘rayev N. O‘zbek pedagogik tafakkur tarixida ma’naviy tarbiyaning o‘rni.
Toshkent: Ma’naviyat, 2018. B.150.
Xasanov A. Milliy qadriyatlar va pedagogik tafakkur. Toshkent: O‘qituvchi, 2020.
B.204