YUQORI SINF O‘QUVCHILARIDA IJTIMOIY KOMPETENTLIKNI GENDER YONDASHUV ASOSIDA RIVOJLANTIRISH
Main Article Content
Abstract
Ushbu maqolada gender yondashuv asosida o‘quvchilarni ijtimoiy kompetentligini rivojlantirishning ahamiyatili jihatlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, kompetentlik so‘zining mohiyati va ta’limdagi ahamiyati, ijtimoiy kompetentlik tushunchasi haqida so‘z boradi.
Article Details
References
Mo‘minova Z. Gender ta’lim – samaradorlik omili sifatida // Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2021. – Maxsus son. – B. 212.
Musurmonova O. Oila ma’naviy-milliy g‘urur. – T: O‘qituvchi, 1999.
Narbaeva T.K. Ayollarning ijtimoiy-siyosiy va iqtisodiy faolligini oshirish gender tenglikni ta’minlash omili. // Falsafa va huquq. T., 2019. – 1. (№13). – B. 5-9.
Narbaeva T.K. Mamlakatimizda ta’lim va tarbiyani rivojlantirishda xotin-qizlarning o‘rni. // Berdaq nomidagi Qoraqalpoq davlat universitetining axborotnomasi. – Nukus, 2018. – №4. – B. 37-39.
Берн Ш. Гендерная психология. 2-е межд. изд., – СПб.: Нева, 2001. – 318с.