TALABALARNI XALQ OG‘ZAKI IJODI VOSITASIDA VATANPARVARLIK RUHIDA TARBIYALASHNING PEDAGOGIK SHART-SHAROITLARI
Main Article Content
Abstract
Mazkur maqolada talabalarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashda xalq og‘zaki ijodining o‘rni va ahamiyati hamda xalq og‘zaki ijodi vositalarini qo‘llash orqali talabalarda vatanparvarlik ruhini oshirishning pedagogik shart-sharoitlari bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqish maqsad qilingan. Shuningdek, maqolada talabalarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashda o‘zbek xalq ertaklari, dostonlari, maqollari va xalq qo‘shiqlari kabi ijodiy meroslardan foydalanishning usullari va yondashuvlari batafsil tahlil etiladi. Maqola so‘ngida xulosalar va ishlab chiqilgan ilmiy-metodik tavsiyalar bayon etilgan.
Article Details
References
Mirziyoyev, Sh. (2017) Buyuk kelajagimizni mard va oliy janob xalqimiz bilan birga quramiz. Toshkent: “O‘zbekiston” NMIU.
Abdullayev, N. (2015). Xalq og‘zaki ijodini o‘qitishda pedagogik usullar. Toshkent: “O‘qituvchi”.
Askarov, Sh. (2018). Vatanparvarlik tarbiyasining pedagogik asoslari. Samarqand: “Samarqand davlat universiteti” nashriyoti.
G‘ulomov, A. (2019). Xalq og‘zaki ijodi va uning yoshlarni tarbiyalashdagi o‘rni. Toshkent: Fan va texnologiya.
Ismailov, M. (2017). Pedagogika va xalq og‘zaki ijodi: tamoyillar va usullar. Toshkent: “O‘zMU”.
Karimov, I. (2016). O‘zbek xalqining boy ma’naviy merosi va uning tarbiyasi. Toshkent: “O‘zbekiston”.
Muminov, O. (2020). Yoshlar tarbiyasida xalq og‘zaki ijodining o‘rni. Toshkent: “Iqtisodiyot va siyosat”.
Rasulova, M. (2018). Vatanparvarlik tarbiyasining zamonaviy pedagogik texnologiyalari. Buxoro: “Buxoro davlat universiteti”.
Siddiqov, S. (2020). Xalq og‘zaki ijodi vositalarida yoshlar tarbiyasining asosiy yo‘nalishlari. Toshkent: “O‘zbekiston ta’limi”.
Xojaeva, N. (2021). Pedagogik shart-sharoitlar va vatanparvarlik tarbiyasi. Andijon: “Andijon davlat universiteti”.
Yuldoshev, A. (2017). Xalq og‘zaki ijodi va uning yoshlar tarbiyasidagi ahamiyati. Toshkent