FARG'ONA METODIKA MAKTABI-ФЕРГАНСКАЯ МЕТОДИЧЕСКАЯ ШКОЛА -FERGANA METHODICAL SCHOOL ILMIY-NAZARIY, METODIK JURNALI

TALABA-YOSHLAR TASHABBUSLARINI RAG‘BATLANTIRISH VA YO‘NALTIRISHNING PEDAGOGIK STRATEGIYALARI: TARIX VA ZAMON

Main Article Content

Maqsudov Ulug‘bek Qurbonovich

Abstract

Globallashuv va axborot texnologiyalari bilan bog‘liq zamonaviy ijtimoiy-iqtisodiy va madaniy o‘zgarishlar sharoitida yoshlarni tarbiyalash va ta’lim berishga bo‘lgan yondashuvlarni qayta ko‘rib chiqish zarurati paydo bo‘lmoqda. Talabalar tashabbuskorligining ahamiyati nafaqat ta’lim jarayonida, balki ijtimoiy-madaniy muhitda ham ortib bormoqda. Ushbu maqolada talabalar va yoshlar tashabbuskorligini rag‘batlantirishning pedagogik strategiyalari, shuningdek, ularning shaxs rivojlanishi va umuman jamiyatga ta’siri Rossiya tajribasi XIX asrdan to XX asrning 90-yillari  davrigacha tahlil qilinadi hamda muallif tomonidan analitik hulosalar berildi.

Article Details

How to Cite
Maqsudov Ulug‘bek Qurbonovich. (2025). TALABA-YOSHLAR TASHABBUSLARINI RAG‘BATLANTIRISH VA YO‘NALTIRISHNING PEDAGOGIK STRATEGIYALARI: TARIX VA ZAMON. Fergana Methodical School, (2), 28–35. Retrieved from https://ferganamethod.uz/index.php/journal/article/view/2607
Section
Maqolalar

References

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning 2022-yil

-dekabr kuni “Yoshlar muammolarini o‘rganish va ta’lim olishini yechimini topish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi videoselektor yig‘ilishidagi nutqi. https://president.uz/uz

Mirziyoyev Sh.M. Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – Toshkent: O‘zbekiston, 2017. – B. 5.

Абульханова-Славская К.А. Стратегия жизни. – М.:Мысль, 1991. – 296 с.

Богоявленская Д.Б. Интеллектуальная активность как проблема творчества. – Ростов-на-Дону, 1983. – 173 с.

Герасимова, Б.С. Роль студенческих инициатив в формировании гражданской ответственности молодежи. “Журнал современного образования”, 2021.3(2), 54-62.

Джуматаев, А.Р. Педагогические технологии в высшей школе: новые горизонты. “Научная платформа”, 2019. 5(1), 34-37.

Завьялов Д.А. Российское законодательство о студенческих организациях, 1855-1914/Д.А. Завьялов. // Правоведение. – 2006. – № 4. – С. 186-200.

Максудов У.К., Шатунова О.В. Теоретические и практические аспекты повышения профессиональной компетентности педагогов и специалистов начального образования. Science and innovation, 2024. C. 304-309.

Maqsudov U., Gender yondashuv asosida talaba-yoshlarning tashabbuslarini rag‘batlantirishning pedagogik-psixologik omillari. O‘zbekiston Milliy Universiteti Xabarlari, 2023, [1/3] ISSN 2181-7324. B. 116-118.

Сидорова, Н. П., Молодежные инициативы: от образования к практике. “Образование и общество”, 2020.2(4), 45-52.

Темиров Н.С., Максудов У.К. Cоциальные и воспитательные факторы системы формирования национальных ценностей в вузе. (2023): 19-29.

Шевченко Е.С., Интеграция науки и образования: новые форматы взаимодействия. Проблемы образования, 2022. 1(6), 12-20.

Dörnyei Z. (2001). Teaching and Researching Motivation. Harlow, UK: Pearson Education.

Hattie J., Timperley H. (2007). The Power of Feedback. Review of Educational Research, 77(1), 81-112.

Jacoby B. (1996). Service-Learning in Higher Education: Concepts and Practices. San Francisco: Jossey-Bass.

Johnson D.W., Johnson R.T. (1994). Cooperative Learning: Methods and Techniques. In C. B. Paulsen (Ed.), Cooperative Learning in Higher Education (Vol. 1, pp. 31-44). Burlington, VT: Anker Publishing Company.

Krajcik J.S., Blumenfeld P.C. (2006). Project-Based Learning. In R. K. Sawyer (Ed.), The Cambridge Handbook of the Learning Sciences (pp. 317-334). Cambridge University Press.

Thomas, J. W. (2000). A Review of Research on Project-Based Learning. Retrieved from [Buck Institute for Education] (http://www.bie.org).